PORT OF ROTTERDAM

Het adviseren in en implementeren van verbeteringen binnen de facilitaire afdeling / Operationeel draaiende houden van de facilitaire servicedesk.

Port of Rotterdam

Onze rol

Interim Facilitair Coördinator

Locatie

Rotterdam

Looptijd

12 maanden
AANLEIDING
Capaciteitstekort op facilitair gebied en de noodzaak om werkprocessen te optimaliseren en samenwerking te verbeteren.

DE OPDRACHT

Inzetten van een interim Facilitair Coördinator.

Inzetten van een interim Facilitair coördinator. De facilitaire servicedesk operationeel houden, werkprocessen stroomlijnen en knelpunten in samenwerking identificeren via collega-interviews.
Rotterdam

Onze werkzaamheden

Faciliteerde servicedesk, optimaliseerde werkprocessen, identificeerde samenwerkingsknelpunten voor verbetering.
Operationeel houden van de facilitaire servicedesk
Uitvoeren operationele, facilitaire projecten
Identificeren van samenwerkingsknelpunten via collega-interviews voor verbeteracties
Adviseren teammanager facilitair
Het resultaat

Als gevolg van de inspanningen van de interim Facilitair Coördinator zijn de werkprocessen efficiënter ingericht.

Als gevolg van de inspanningen van de interim Facilitair Coördinator zijn de werkprocessen efficiënter ingericht. Advies aan de teammanager heeft geleid tot concrete acties ter verbetering van de onderlinge samenwerking. De algehele operationele effectiviteit is verbeterd.
Een opdracht invullen voor een grote, internationaal opererende organisatie als Port of Rotterdam is altijd een uitdagende en leerzame ervaring. Ik heb een bijdrage geleverd aan het optimaliseren van facilitaire werkprocessen en het verbeteren van de samenwerking binnen de afdeling facilitair. Een mooi resultaat waar ik erg trots op ben!
Tirza Desloover, Consultant